tisdag 26 oktober 2010

Uppdatering av "livet"..

Jag lever, även om det är knappt. Tenta på torsdag och det känns som om alla ekonomiska texter och modeller håller på att ta över mitt liv. Jag hade verkligen hoppats på att jag hade haft bättre koll så här två dagar innan men, men.. 

Träningen har legat lite på lågvarv sista veckan. Sprang lördag, söndag och kom precis hem från ett litet lagom lätt pass. Lördagspasset var en timma i spöregn och +4. Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder. Typ så kändes det. Jag höll mig relativt torr även om det kändes lite tungt på slutet. Benen var ok iaf.  Tänk Gumman tö, på hösten, i löparkläder, fast utan sopkvast. Så kändes löpningen.. Just Gumman Tö (som på bilden) hoppas jag att jag får återkomma till någon gång. Denna kvinna har förföljt mig hela livet.  Min syster vet varför ;)...

Söndagspasset var snabbdistans 60 min. Även det i +4. Denna gång slapp jag spöregnet iaf, det regnade bara sådär lagom. Benen kändes pigga även om jag hade hoppats att komma upp lite högre i puls uppför långbacken.

Måndagspasset, simning, fick stryka på foten för plugget men jag hoppas att det betalar sig i längden genom att klara tentan...Nu har jag just sprungit 30 min(!).. Jag som nästan aldrig springer under en timma *suck*..Längtar till torsdag 13:00 för då är tentan över. Och vet ni hur många det är kvar sedan?! EN(1)... en liten endaste... Vad jag skall göra sen är en annan femma. :/..

Nu åter till plugget!

Den fina dockan på bilden kommer från dockmormor.se 
Även bilden kommer därifrån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade