torsdag 14 oktober 2010

En bra dag..

  • En väldigt kuperad morgonlöpning i solsken. Lyckades hittade alla backar...
  • God frukost..med massor av hallon och min egengjorda müsli + lite agavesirap och kanel
  • En stor latte. Ja, jag vet. Det är inte nyttigt..
  • (mindre rolig föreläsning). Handlade om små lån till privatpersoner och små företag i utvecklingsländer. Var alldeles för trött för att orka koncentrera mig..
  • Fika med Maria. Ytterligare en latte och en cheese cake.Fortfarande inte nyttigt med latte, dessutom en cheeeese cake, dååligt Kristine...
  • Styrketräning. på gymmet tillsammans med sånnadära killar som har jättearmar och inga ben. Förundrar alltid varför man vill se ut så. Dessutom spänna sig så att det ser ytterst komiskt ut.
  • Body Balance.. Gick bra, kände mig som en balettprinsessa, eller så gjorde jag inte det..



I morgon är det fredag och då skall jag få simma, äntligen..:)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade