onsdag 20 oktober 2010

trött var ordet...

Onsdag kväll, simmat 6000 meter och 700 av dessa var arm. Resten sammansatt (arm och ben) eller bara ben. Det känns bättre och bättre när jag simmar ben. Nu hänger jag med de bästa tjejerna i klubben och det är ju bra. Har även simmat en massa medley och en del fjäril idag. Så man kan säga att kroppen har fått sitt ikväll. 

Annars är det mest plugg, tenta om en vecka och det är avancerad utvecklingsekonomi som gäller den här gången. Jättekul och intressant. Jag hoppas bara att jag hinner plugga ordentligt så att jag gör en bra tenta. När den är gjord är det D-uppsatsen som gäller. Jag håller på att tappa bort mitt liv som det känns just nu. Det består just nu endast av plugg och träning. Innan tentor, mest av plugg och efter tentor, mest av träning. Hoppas att det är värt allt slit bara.

Nu plugg och lite tittande på TV. I morgon; löpning på morgonen, plugg hela dagen och body balance på kvällen.. Gillar verkligen body balance. Det passar mig bättre än vanlig yoga som jag tycker är lite för styrka utan mest ligga på mage eller rygg och titta i taket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade