tisdag 5 oktober 2010

Tisdag.. dålig tisdag..

Ingen träning idag heller. Lite halsont + att jag varit hos naprapaten idag gör att jag tar det lugnt ikväll. Vilar jag idag hoppas jag att jag är pigg i morgon. Hoppas kan man ju alltid. Eventuellt blir det lite rehabstyrka om jag orkar. Det känns som jag har kommit in i en dålig period igen. En period med mycket sjukdomar och en kropp som inte riktigt vill. Jag vet, det är bara i början av oktober. Men jag vill ju komma igång ordentligt nu. Speciellt när vädret är så bra som det är.. *suck*..

2 kommentarer:

  1. Skickar massor av peppnings-kramar! I morgon kommer det att vara en bättre dag! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppades det jag med men så var det inte. Det blir plugg hela dagen så jag kan vara ledig någon annan dag istället..

    SvaraRadera

Bloggintresserade