torsdag 21 oktober 2010

Snö på G?

Jag har hört från en del håll att det snöar på en hel del ställen i Sverige. Jag är definitivt  inte någon älskare av snö så jag är glad så länge eländet håller sig borta. Förra vintern var rent ut sagt tråkig, jobbig och minst sagt omotiverande för träning. Alla som säger att det blir ljust av snö, ni har inte varit i Stockholm och Göteborg på vintrarna, förutom förra vintern då det var vitt länge, länge. Jag föredrar snöfritt så man kan springa, cykla och kunna gå utan att ha snö upp till knäskålarna. Håller tummarna för en icke-vinter i år...Löpband och trainer går bort, föredrar "äkta" vara. Dock är det skönt med vintern och att man bara kan fokusera på träning, inte att det är för varmt, att det är sol och bad på G osv. Därför är det bra med vinter... :)

Jag är inte heller så säker på att det är så bra att åka bort på läger under vintern. En annan sak om man är borta HELA vintern. Jag har tyvärr dåliga erfarenheter av en och två-veckorsläger och vad som hända om man tränar för hårt under några veckor...

Nu Body Balance..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade