lördag 11 december 2010

Hagabadet..

bildkällor; Hagabadet.se
Vi (jag och Fredrik) har varit på bad & brunch på Hagabadet idag. Förra gången badade vi först sedan åt vi så vi mådde dåligt och sedan skulle vi bada igen. Jag åt inte på resten av dagen/kvällen, dåligt taktik.. Idag hade vi en bättre taktik. Bada först, sedan äta och sedan gå hem. Det var en betydligt bättre taktik skulle det visa sig. I alla fall för mig. Jag mår bra, Fredrik sover dock som ett barn i sovrummet. 


Jag tar det lite lugnare med uppsatsen idag och tar nya tag i morgon. Om en vecka vill jag ha så mycket som möjligt gjort på den. Då är det halv "dead line"... Håll tummarna! Både för mig och för Haiti...


 En annan sak som är positiv är att det töat idag. Och det ganska mycket. Nu kan man nog snart åka bil igen ;)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade