fredag 17 december 2010

En vecka har gått..

På söndag skall så mycket av uppsatsen som möjligt vara klar. Detta innebär att jag kommer att få skriva en del i helgen. Annars har veckan varit ok. Tre spinningpass har jag hunnit med, tyvärr bara ett simpass dock eftersom min simklubb har ledigt. Idag var det julspinning med julsånger, jag vann en påse kakor..:)..

Igår var jag, F och min vän Maria på Stena Lines julhandel. Det innebär att man har 25% på Stena Lines sortiment. Det blev två ansiktskrämer, 4 små Body Butter, en stor Body Butter, en ansiktstvätt. Allt från Body Shop. Sedan köpte jag ett nagellack och en handkräm från OPI, underkläder från Calvin Klein och lite finchoklad. Så det blev en hel det minsann..

Vädret här har varit lika jobbigt som alltid. Först en massa snö, sedan apkallt, sedan regn på det, idag har det varit kallt igen men nu snöar det.. Cirkeln är sluten, igen och igen..Längtar till våren och sommaren, vi får se om man kan tjuvstarta den med att åka iväg någonstans. Skall kolla upp det lite mer efter att jag är klar i skolan. Överhuvudtaget känns det som om jag skall göra allt efter att jag är klar i skolan.. Men det är sista rycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade