lördag 27 november 2010

Nu, äntligen...

Jag har varit dålig, dålig, dålig på att skriva på bloggen., jag vet, men jag har liksom inte så mycket att skriva om just nu. Jag pluggar, tränar(när jag inte är sjuk...) och umgås med Fredrik och katterna, i den ordningen känns det som. Så mycket mer tid blir inte över..

Med skolan går det ok just nu. Det är mycket men inte så mycket att jag bryter ihop. Träningen går väl sådär. Har varit sjuk plus det där muskelfästet i benet som inte riktigt vill ge med sig. Med F går det bra, hoppas jag..:).. har inte hört något annat. Kan tänka mig att han börjar ledsna på att höra Haiti och åter Haiti dock. 

Även katterna mår bra. De var till veterinären och fick sprutor i torsdags. Som vanligt försökte Freddan att spela levande död medan Mysan gick runt och undersökte det som gick att undersöka i just ett; undersökningsrum. Det var dock inte helt fel att komma hem sedan, inte för någon av dem .Freddans motto verkar vara lite av "borta pest, hemma under sängen allra bäst"..

Köpte nya vinterskor/kängor idag. Har i ett drygt år funderat på att köpa ett par Zdar-stövlar och eftersom de kostar dryga 3000 kr tänkt att beställa dem från UK eftersom pundet är lågt. Men idag när jag gick och kliade mig i huvudet kom jag på vad jag ville ha för skor; ett par curlingkängor. Så det fick bli ett par curlingkängor helt enkelt. Sedan att jag kom undan 2000 kr billigare än om jag köpte Zdar-stövlarna i Sverige får ses som en bonus.

I morgon är det en hel del träning som står på schemat. Hoppas bara att kroppen håller och att jag inte blir sjuk igen.

2 kommentarer:

Bloggintresserade