måndag 8 november 2010

Lite dålig..

på att skriva..Jag har haft fullt upp. Förra veckan gick i 180 och jag har helt enkelt inte suttit vid datorn. Jag hann bland annat med att träffa mina föräldrar, träffa min lillebror och sedan hann jag och Fredrik med en resa till Kiel. Vi åkte onsdag kväll och kom hem fredag morgon. Det var trevligt. Lite shopping i form av foder till mina Huntergummistövlar och presenter till min vackra syster som fyllde år igår.. Lite Body Butter från Body Shop köpte jag också. 

Fredagen gick åt hjälpa min mor att shoppa, simma och äta en väldans god middag på Lilla Torgets vinkrog
Igår träffade jag Linda och Eva. Jag och Linda började med att simma. Sedan blev det en fika med Eva. Alltid lika trevligt att träffa dessa damer. Jag gillar dem mycket :)..

Idag har jag börjat ett ny kurs, avancerad makroekonomi. Jag gillar makroekonomi men är lite orolig att det kommer att bli en tuff kurs. Bara att hoppas på det bästa..

Nu måste jag stretcha min rygg och axlar.. Hoppas på långlöp i morgon. Hoppas inte att det snöar bara. Stockholm verkar få pangväder.. eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade