fredag 21 januari 2011

en bra dag..

Igår var en bra dag. Jag började en ny kurs (östeuropakunskap), fikade med bästaste Roah och Maria .Jag gjorde dessutom mitt bästa simpass på många år. Nu börjar det att släppa och det känns underbart. Dessutom har jag fått besked att jag inte har en slemsäcksinflammation i min högra hamstring. Däremot  finns det lite strukturförändringar i muskeln. Så nu är det bara att springa försiktigt och inte stressa.. Och rehaba massor.Jag är ju så bra det. Eller inte.. Men den är gången skall det gå. Jag skall vara jätteduktig. Nu är det dock dags för ett längre löppass. Hur långt får kroppen bestämma. Hoppas dock på ett pass en bit över en timme. Men som sagt inte stressa..

Ikväll är veckans roligaste pass; spinning med Johan. Nu när Sofia föder barn får jag hålla tillgodo med Johan. Längtar dock till min favvisinstruktör är tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade