onsdag 29 september 2010

Onsdag morgon..

Det gäller att tänka positivt.. Jag har liksom fortfarande problem med CSN och har därför fortfarande inte några pengar. Tackar min underbara pojkvän som mer eller mindre försörjer mig. Jag är hängig så det är jobbigt som f-n att plugga statistik. Men det är två dagar kvar till tenta. Bara att bita ihop. Eftersom jag är hängig har jag inte tränat sedan i söndags. Det blir nog inte någon träning innan tentan. Måste vila de timmar jag inte pluggar. Sedan har jag en redovisning som skall vara klar på tisdag. Den har jag inte börjat med så jag får plugga hela helgen..

Men; jag har troligtvis hittat två nya sponsorer. Mer om det senare, när det är mer klart. Men det är två sponsorer jag med glädje skulle göra reklam för.. 

Hoppas dessutom att jag kan få mina stipendium som jag sökt.. Som sagt, det gäller att tänka positivt...


Jag mot CSN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade