tisdag 25 augusti 2009

Nervositet som övergår i belåtenhet..

Idag helgen var det visning på min lägenhet så därför har jag med bävan och förväntning sett fram emot budgivningen. Och det ser ut att gå bra. Hur bra återkommer jag med men det är mer än vad alla mäklare förutspådde och ungefär vad jag hoppats på som mest..

Nu är det söder som gäller, inköp av flyttkartonger står på schemat.

Annars har dagen börjat bra. Sol på himlen och sol i sinnet. Jag var ute och sprang 1.10 i morse innan frukost. Jag har hunnit sola lite och planen för kvällen är att ev. skriva kontrakt och hinna cykla. Tyvärr måste jag skruva ihop min cykel sen helgen. Jag hade den utlånad och den kom INTE hem i det skick jag lämnade den i. Man lär så länge man lever. Vissa människor är inte de man trodde att de var..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade