måndag 24 augusti 2009

God dag

Tillbaka i bloggvärlden..
Har inte bloggat på två år men eftersom det händer så mycket i mitt liv vill jag dela med mig av det..

Idag skulle jag packa inför min flytt till Göteborg. Av detta blev intet.. jag blev inringd till jobbet igen. Jag slutade kl. 16:00 i fredags. Klockan 8 i morse ringde de och behövde hjälp.. Jag hann iaf. alla fall hämta mina linser så nu ser jag lite bättre.. :) ..

Den här veckan skall jag förutom att packa, hämta mitt nya pass, jag skall hämta flyttkartonger från Shurgard, träna och träffa mina föräldrar.

Jag var på stan igår och träffade min vän Anna från Åre. Hon åkte till Chamonix idag. 3½ vecka skall hon vara borta. Hoppas att hon får det bra. Saknar henne lite men hon kommer ner till Göteborg i november och jag och Fredrik skall till Åre och åka skidor i vinter. Vi får väl se hur det går.. Hmmm..

På stan hittade jag iaf ett par snygga stövlar från Sixtyseven. Vet inte om jag skall köpa dem dock. Jag antar att jag behöver alla pengar till flytten och vår Kap verde-resa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade