torsdag 3 september 2009

Matte..

Nu har skolan startat med stormsteg.. I tisdags hade vi den första föreläsningen, doktrinhistoria. Intressant och ganska självklara saker. Historia intresserar mig och eftersom jag har läst Statsvetenskap och Ekonomisk Historia var det inte helt nya grejer om man säger så. I går så var dock dagen D; Matte.. Första timmen gick jättebra, sedan gick det mindre bra. Jag var inte riktigt med om man säger så. Lite moloken satte jag mig med Fredrik på kvällen och han fick förklara vad man använde allt till. Då visade det sig inte vara så konstiga saker. Men man måste liksom förklara för mig vad man använder saker till, abstrakta kunskaper fungerar inte i min värld. Så är det bara. All heder åt min underbara, duktiga Fredrik.. Han är bäst på allt!!

För övrigt så har jag kommit igång med träningen nu. Eller hade. Efter utesimningen i tisdags har jag dragit på mig en förkylning. Den är inte alls välkommen. Jag skulle simma ikväll men jag känner mig inte alls på G. Halsont och lite feberkänslor sätter stopp för det. Måste iaf vidhålla att simningen är förhållandevis bra med tanke på att det var ett år sedan jag simmade. Ge mig tre månader och jag kommer att krossa ;)...

För övrigt har jag fått en tid hos en ortoped med mitt ben så det finns hopp.. :)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade